המילה בימוי מתייחסת לבמה, וזו תפיסה מיושנת מעט.פרקטי יותר להתייחס למונח "דיירקטור". יש פה שתי גישות
גישה 1
רואה את הבימוי כניהול טוב: של הסט, השחקנים, המצלמה, של התקציב, של השגת המטרה
גישה 2
תפקיד הבמאי לתת הוראות וכיוונים
ויש כמובן שטוענים כי במקום במאי יש להגיד מניפולטור
תחייכי ותסתכלי למצלמה זאת מניפולציה בסיסית
צילומי אופנה עובדים על בימוי מאד חד, נטול ניואנסים. מיניות, תמימות, פרובוקטיבי
ליידי גאגא
ואיך אפשר בלי הזוית הישראלית
** גרסת הבמאי - טרום אנימציה. תהליך עבודה **
היום אוהבים לעבוד עם נון אקטורז ולדבר על יתרון הטבעיות, אבל זה קשה להשיג טבעיות כשמעורבת מצלמה. אז צריך לייצר מספיק עניין כדי שהלא-שחקן ישכח מהמצלמה
חלק מהעניין של הבימוי זה להכניס לדמות. לבוש מסויים, תפאורה, שיחה מקדימה וסטירה פתאומית - יגרמו לשחקן להכנס לדמות שאנו רוצים. גם יצירת התקלות משעשעות
חלק מהעניין של הבימוי זה להכניס לדמות. לבוש מסויים, תפאורה, שיחה מקדימה וסטירה פתאומית - יגרמו לשחקן להכנס לדמות שאנו רוצים. גם יצירת התקלות משעשעות
** קטע מברודסיטי **
פרק 1 עונה 2
באנימציה אפשר לאפיין דמות ע"י מקום, ולבוש, אך חשוב גם להכניס מימיקה, מחוות מרגשות, אחרת נופלים
לפונקציונליות
הערות בימוי
גודל הפריים משנה את ההתייחסות לדמות ואת אופי הבימוי
בקלוז אפ צריך להזהר ממחוות מוגזמות, יותר מבלונגשוט
No comments:
Post a Comment